Reklamacije

 

REKLAMACIJE

Reklamacije na oštećenje u transportu

Sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji Vam je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite bilo kakvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen,  možete primiti pošiljku.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 011 4546488, ili pošaljete dopis na  e-mail: info@abrazivi.rs  sa svojim podacima (Naziv kompanije, ime i prezime, telefon) i objasnite kakav problem imate. Na izjavljenu reklamaciju odgovorićemo u što kraćem roku. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.